دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی آماده و نمونه اقدام پژوهی مربوط به کلیه پست های سازمانی

محل لوگو

اقدام پژوهی دبیر زیست شناسی

اقدام پژوهی دبیر شیمی

اقدام پژوهی دبیر فیزیک

اقدام پژوهی دبیر ریاضی

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

اقدام پژوهی دبیر دینی عربی

اقدام پژوهی خدمتگزار

اقدام پژوهی مربی بهداشت

اقدام پژوهی مدیر

اقدام پژوهی معاون عمومی

اقدام پژوهی معاون اجرایی

اقدام پژوهی معاون آموزشی

اقدام پژوهی معاون فنی

اقدام پژوهی معاون پرورشی

اقدام پژوهی مشاور

اقدام پژوهی دبیر تاریخ

اقدام پژوهی دبیر هنر

اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی

اقدام پژوهی دبیر علوم تجربی

اقدام پژوهی دبیر جغرافیا

اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی و ورزش

اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه

اقدام پژوهی انباردار

اقدام پژوهی دبیر کار و فناوری

اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی

اقدام پژوهی دبیر فلسفه و منطق

اقدام پژوهی هنرآموز رشته کودکیاری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته چاپ

اقدام پژوهی هنرآموز رشته صنایع دستی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته حسابداری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته ساخت و تولید

اقدام پژوهی هنرآموز رشته تاسیسات

اقدام پژوهی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته الکترونیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته کامپیوتر

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نمایش

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقاشی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته خوشنویسی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته تربیت بدنی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته گرافیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته ساختمان

اقدام پژوهی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 386
  • بازدید دیروز : 1277
  • بازدید کل : 487337

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی چگونه توانستم دانش آموز کلاس اول را با استفاده از ابزار ریاضی به ریاضی علاقمند کنم؟


اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی چگونه توانستم دانش آموز کلاس اول را با استفاده از ابزار ریاضی به ریاضی علاقمند کنم؟

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی چگونه توانستم دانش آموز کلاس اول را با استفاده از ابزار ریاضی به ریاضی علاقمند کنم؟در قالب ورد و قابل ویرایش در25 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

بیان مسئله

رویکرد اصلی حاکم بر این برنامه یک رویکرد فرهنگی ـ تربیتی با تاکید بر حل مسئله از طریق محور قرار دادن یادگیرنده در بازسازی مستمر تجربه از راه مهارت‌های اکتشاف می‌باشد.

این برنامه توجه ویژه به قانون موجود در طبیعت کودک مبنی بر تقدم بُعد فعال او بر غیرفعال داشته و تلاش در راه رشد مهارت‌های تفکر در کودکان را نیازی اساسی می‌داند و آن عبارتست از توانایی‌هایی که در پایین‌ترین سطح عقلانی بدون برخورداری از آموزش رسمی در کودکان وجود دارند، مانند: مشاهده، طبقه‌بندی، ردیف کردن، تشخیص امور متناظر و . . . پژوهش‌ها نشان می‌دهد. هماهنگی بین این توانایی‌های اولیه فکری با مهارت‌های اکتشاف چون: رمز گشایی نمادهای نوشتاری، محاسبه، اندازه‌گیری، ترسیم شکل و نظم بخشیدن به داده‌ها که در سن مدرسه مورد توجه کودکان قرار می‌گیرد می‌تواند در پایان دوره دبستان دانش‌آموزان را به درک و فهم آن‌چه در فرایند علمی رخ می‌دهد و همچنین ویژگی‌های تعامل بین عناصر در یک نظام فیزیکی هدایت ‌نماید.

اگر یادگیری تغییر رفتار از راه تجربه معنا می‌شود منظور این است که در سایه تجربه و فعال شدن شاگرد تغییرات اساسی در عادت‌ها، گرایش‌ها، تمایلات و شیوه برخورد دانش فرد حاصل می‌شود هنگامی که موضوع درسی به صورت مسئله طرح شود و شاگرد مانند یک پژوهشگر برخورد کند تخمین‌ها و حدسیه‌های خود را مورد بررسی قرار دهد و ضمن مرتب کردن و سازماندهی یافته‌ها به برقراری ارتباط مفاهیم و موضوعات بپردازد به تدریج در او عادت‌های علمی به‌وجود می‌آید و در این فرایند آموزشی روش کار و همیاری با دیگران و چگونگی حل مسائل روزمره زندگی از طریق یادگیری‌های مدرسه را فرا می‌گیرد.

اززماني كه دانش آموزبوده ام درس رياضي راخوب جواب داده ولي دربعضي ازمواردكه ياتدريس معلم خوب نبوده دچارمشكل شده وتمامي اين مسائل به اين مطلب برمي گشت. اين مسئله كه درزمان هاي گذشته استفاده ازروشهاي فعال تدريس نبوده ويا...

اززماني كه معلم شده ام دوست داشتم كه دانش آموزانم اين درس رابه خوبي يادگرفته و براي هميشه به ذهن بسپارند زيراتنهادرسي كه اگرآن رايادگرفتي ديگر نيازي به خواندن وپيداكردن اضطراب در شب امتحان آن نداري ولي متأسفانه امروزه چنين نيست.

ازاين رو تصميم گرفتم با روشهاي مختلف آموزش ويادگيري قسمت هاي مختلف درس رياضي رايادگرفته وبراي دانش آموزان آن راباروشهاي شيرين وجذاب بيان نمايم .لذا تصميم گرفتم كه ازهرطريق ممكن اين مطالب راباروشهاي مختلف يادداده وتأثير آنرانيز ببينم.

توصیف وضعيت موجود

اینجانب ………… آموزگار پایه اول ابتدایی مدت .... سال است که در آموزش و پرورش مشغول خدمت هستم .اكثر اوليای دانش آموزان داراي سوادمحدودي هستند. البته تعدادي نيزازآنهامدارج بالاي علمي راگذرانده اندوسطح مالي خانواده ها متوسط است البته برخي نيز سطح مالي پاييني دارند.كه به نوبه ي خود فقر فرهنگي رانيز شامل مي شود .درضمن فضايي براي آزمايشگاه نيز وجودندارد.ووسايل آزمايشگاه وكمك آموزشي درانبارهستند.كه دسترسي به آنها قدري زمان گيرومشكل است .البته بعضي ازوسايل كمك آموزشي باكمك مديردركمدهاي كلاسي قرارداده شده اند....

منابع:

1-ادهم ماراللو علي اكبر-روش هاي فعال سازي درس رياضي

2-خليلي زهرا-بررسي علل ضعف تعدادي ازدانش آموزان پايه اول دردرس رياضي

 

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی چگونه توانستم دانش آموز کلاس اول را با استفاده از ابزار ریاضی به ریاضی علاقمند کنم؟در قالب ورد و قابل ویرایش در25 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی در این قسمت خرید و دانلود کنید.

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود اقدام پژوهی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما