دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی

دانلود اقدام پژوهی آماده و نمونه اقدام پژوهی مربوط به کلیه پست های سازمانی

محل لوگو

اقدام پژوهی دبیر زیست شناسی

اقدام پژوهی دبیر شیمی

اقدام پژوهی دبیر فیزیک

اقدام پژوهی دبیر ریاضی

اقدام پژوهی دبیر مطالعات اجتماعی و علوم اجتماعی

اقدام پژوهی دبیر دینی عربی

اقدام پژوهی خدمتگزار

اقدام پژوهی مربی بهداشت

اقدام پژوهی مدیر

اقدام پژوهی معاون عمومی

اقدام پژوهی معاون اجرایی

اقدام پژوهی معاون آموزشی

اقدام پژوهی معاون فنی

اقدام پژوهی معاون پرورشی

اقدام پژوهی مشاور

اقدام پژوهی دبیر تاریخ

اقدام پژوهی دبیر هنر

اقدام پژوهی دبیر زبان انگلیسی

اقدام پژوهی دبیر علوم تجربی

اقدام پژوهی دبیر جغرافیا

اقدام پژوهی دبیر تربیت بدنی و ورزش

اقدام پژوهی سرپرست خوابگاه

اقدام پژوهی انباردار

اقدام پژوهی دبیر کار و فناوری

اقدام پژوهی دبیر ادبیات فارسی

اقدام پژوهی دبیر فلسفه و منطق

اقدام پژوهی هنرآموز رشته کودکیاری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته چاپ

اقدام پژوهی هنرآموز رشته صنایع دستی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقشه کشی عمومی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته حسابداری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته ساخت و تولید

اقدام پژوهی هنرآموز رشته تاسیسات

اقدام پژوهی هنرآموز رشته الکتروتکنیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته الکترونیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقشه کشی معماری

اقدام پژوهی هنرآموز رشته کامپیوتر

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نمایش

اقدام پژوهی هنرآموز رشته نقاشی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته خوشنویسی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته هنرهای تجسمی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته تربیت بدنی

اقدام پژوهی هنرآموز رشته گرافیک

اقدام پژوهی هنرآموز رشته ساختمان

اقدام پژوهی هنرآموز رشته طراحی و دوخت

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 315
  • بازدید کل : 443397

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی راهکارهای کاهش پرگویی در دانش آموزان کلاس اول وهدایت آنها در حفظ آرامش کلاس


اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی راهکارهای کاهش پرگویی در دانش آموزان کلاس اول وهدایت آنها در حفظ آرامش کلاس

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی راهکارهای کاهش پرگویی در دانش آموزان کلاس اول وهدایت آنها در حفظ آرامش کلاس.در قالب ورد و قابل ویرایش در31 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی

بیان مسئله

پرحرفی در کودکان معمولا یکی از علایم بیش فعالی است و در کنار دیگر عوامل مثل صبر نکردن در صف یا پاسخ سوالی را قبل از اتمام آن دادن، به بیش فعالی مربوط است و تحت این عنوان قابل درمان است.

نکته این جاست که گاهی افراد پرحرف که در طیف شدید اختلال قرار دارند و بدون این که متوجه خستگی طرف مقابل شوند به حرف خود ادامه می دهند. در این موارد حرف زدن تحت کنترل فرد نیست و او نمی تواند دست از حرف زدن بکشد.اگر معلم بخواهد پرحرفی دانش‌آموزی را در جریان بحث گروهی کاهش دهد می‌تواند با او قرار بگذارد که در هر پنج دقیقه یک دقیقه اجازه صحبت خواهد داشت. او باید این مقدار صحبت کردن دانش‌آموز را تقویت کند اما پیش از آن را نباید تقویت کند. البته معلم باید مواظب باشد که حتماً میزان معینی از حرف زدن دانش‌آموز را برای ادامه مشارکت او در بحث تقویت کند و مواظب باشد که او را از انجام این کار به کلی دلسرد نکند.معلم می‌تواند، برای رفع مشکل سروصدا و خودنمایی یک دانش‌آموز، هر وقت او برای جواب دادن به سؤال معلم از صندلی خود برمی‌خیزد و با سروصدا می‌خواهد جواب سؤال معلم را بدهد، به او توجهی نکند و در عوض به دانش‌آموز دیگری که آرام در صندلی خود نشسته و تنها دستش را بلند کرده است، اجازه جواب دادن به سؤال را بدهد. همچنین زمانی که همان دانش‌آموز نیز به همین نحو برای جواب دادن به سؤال معلم با بلند کردن دست نوبت می‌گیرد معلم باید از او بخواهد تا به سؤالی که پرسیده شده، جواب دهد تا به این طریق رفتار مطلوب دست بلند کردن جانشین شلوغ‌کاری شود.

توصیف وضعیت موجود:

اینجانب .... آموزگار پایه اول دبستان.... سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش دارم و هم اكنون در آموزشگاه ............ مشغول به تدريس هستم. كلاسي كه در آن مشغول به تدريس هستم .... نفر دانش آموز دارد.با شروع مدارس متوجه شدم دانش آموزان اين كلاس با توجه به این که تعداد آنها زیاد نیست نظم کلاس را به هم می ریزند-سر وصدا و پر حرفی می کنند- با هم صحبت می کنند-در یک جای ثابت نمی شینند ومدام در حال پرگویی هستند. و با توجه به تذکرات پی در پی مدتی نظم کلاس برقرار می شود اما دوباره به همان وضع سابق بر می گردد وبعد از گفت و گو با معلمان دیگر ومدیر مدرسه و مشاهده ی آن ها در وضعیت های مختلف مانند زنگ تفریح وپرسش از دانش آموزان پایه های دیگر و همچنین در طی گفت و گو با اولیای بعضی از دانش آموزان متوجه شدم وضع این کلاس در موقعیت های دیگر به همین گونه است پس تصمیم گرفتم راهکار مناسبی را برای این مشکل پیدا کنم....

منابع و مأخذ مورد استفاده:

1) اصغری پور، حمید، 1380 ، کلیات راهنمایی و مشاوره ، مشهد، نشر تمرین.

2) ردولف دریکورس، 1387، ترجمه مینو واثقی و مریم واراش زاده، انضباط بدون اشک، تهران رشد.

3) عمید، حسن، 1369، فرهنگ فارسی.

4) فونتانا، دیوید1987، کنترل کلاس، ترجمه ساده حمزه و مجید محمدی، 1375، تهران رشد.

5)کلاک ماک لین ایزابل ، راهنمایی مشاوره کودک در مدرسه ترجمه رضا شاپوریان ، تهران امیر کبیر.

6- علیمردان ، محمد علی، جلد اول، مجموعه قوانین و مقررات دوره راهنمایی تحصیلی.

 

اقدام پژوهی معلم پایه اول ابتدایی راهکارهای کاهش پرگویی در دانش آموزان کلاس اول وهدایت آنها در حفظ آرامش کلاس.در قالب ورد و قابل ویرایش در31 صفحه بهترین نمونه در فضای مجازی در این قسمت خرید و دانلود کنید.

 

 

 


مبلغ قابل پرداخت 3,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

دانلود اقدام پژوهی کلیه پست های سازمانی

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما